ערן שקין ומאייר על רוטשילד
חברות הניהול של בנייני היוקרה ודירי הבניינים הגיעו מזמן למסקנה שלובי הבניין הינו חלק אינטגראלי ומשמעותי מנראות הבניין ותדמיתו.
חברת היזמות של מאייר על רוטשליד לקחה את זה צעד אחד רחוק יותר, אדריכל הבניין ריצ'אד מאייר שתכנן את חלל הלובי כפול פתח הזדמנות נהדרת להציג במקום עבודה מרשימה.
ערן שקין, שהפוך לאמן הבית של הפרוייקט הציג תחילה עבודת ברזל אדומה שהיתה תלויה במרכז החלל, אולם בהדרגה התגבשה ההחלטה שנדרשת לקיר עבודה גדולה ומרשימה יותר.
ציור בגודל של 400 ס"מ X 400 ס"מ בצבע אדום חזק שצויר במקום היווה את הפתרון.
ה"שפלש" הורד ובמקומו נתלה הציור החדש.
הציור שמשקלו כ 100 ק"ג נתלה בגובה של 10 מ' ויוצר במקום נוכחות, עוצמה ויחודיות.
חברת היזמות של מאייר על רוטשליד לקחה את זה צעד אחד רחוק יותר, אדריכל הבניין ריצ'אד מאייר שתכנן את חלל הלובי כפול פתח הזדמנות נהדרת להציג במקום עבודה מרשימה.
ערן שקין, שהפוך לאמן הבית של הפרוייקט הציג תחילה עבודת ברזל אדומה שהיתה תלויה במרכז החלל, אולם בהדרגה התגבשה ההחלטה שנדרשת לקיר עבודה גדולה ומרשימה יותר.
ציור בגודל של 400 ס"מ X 400 ס"מ בצבע אדום חזק שצויר במקום היווה את הפתרון.
ה"שפלש" הורד ובמקומו נתלה הציור החדש.
הציור שמשקלו כ 100 ק"ג נתלה בגובה של 10 מ' ויוצר במקום נוכחות, עוצמה ויחודיות.